..................

trying 2bsimsucb4

Monday, December 31, 2012

Aku dan kisah lalu...

Sebenarnya dah lama tak mempunyai rasa seperti ini... Mungkin sebab dah lama tak berlaku hal seperti hari ini... Dan tika ini tiba tiba aku seolah olah tersedar dari lamunan yang panjang...
Rupa rupanya banyak sungguh yang telah aku lalui dan hadap sepanjang tempoh 4 tahun ini... Ia merujuk kepada post pertama di bsuRsicuB4 ni...
Ada cerita aku, aqil, dia, kamu, mereka dan komen komen yang membuatkan aku tersenyum lagi...
Memang bagai tersentak dari lamunan!
Aku tidak menyangka jalan hidup yang aku tinggalkan dan melangkah kini adalah sebuah perjalanan yang aku tak terfikir akan lalui dan aku agak berjaya harungi...
Meskipun bisa kesakitan kisah lampau masih menyengat dan parut dek kelekaan ku menyakiti diri sendiri masih menyengal...biarlah...
Aku punya tujuan yang baru...
Aku ada kamu dan mereka yang perlu aku fikirkan...
Yang berlalu telah pun berlalu...
Walaupun kadang aku harap aku dapat undur semula...tapi...biarlah...mungkin lebih baek begini...kerana apa yang aku ada sekarang adalah yang terbaek pernah aku ada!
Kepada kamu yang sentiasa di situ...
Hanya yang terbaek buat kamu.
Kepada dia yang sentiasa bersamaku...
Semoga Allah membalas segala jasamu.
Kepada mereka yang ada dalam hidupku...

Terima kasih atas segalanya.
Aku doakan semoga rahmat dan keberkatan dari Allah sentiasa bersama kita...kini dan selamanya...aamiiin...

Selamat tinggal 2012...
Selamat datang 2013!

No comments:

Post a Comment