..................

trying 2bsimsucb4

Friday, November 9, 2012

Di saat dan situasi ini...

Tiada apa yang aku fikirkan melainkan kamu
Tiada apa yang aku mahukan melainkan kamu
Tiada apa yang aku rindukan melainkan kamu
Sesekali kenangan itu menyinggah dan menyentuh hati ini...
Senyuman berselang dengan seduan menjadi peneman...
Terima kasih untuk kenangan yang diselit dalam kotak ingatanku...
Ia sangat berharga dan bermakna...
Membuatkan hati yang kering kerinduan menjadi segar disiram kenangan kasih sayang...
Berbunga-bunga dan amat indah!
Biarpun kenangan hanyalah kenangan dan kenyataan menjadi kenyataan, ia adalah milik aku!
Cukup sudah ia memadai buat hati ku...
Cukup untuk aku tersenyum...
Cukup untuk aku bermimpi...
Cukup untuk aku menjalani hidup ini...
Semoga hadir pula kenangan yang baru untuk aku buat menjadi peneman hatiku...

No comments:

Post a Comment