..................

trying 2bsimsucb4

Tuesday, March 1, 2011

Anuar Zain...???

Anuar Zain…


Best sangaaaaaatttt….hahahaha…

Entah hape-hape ley mimpi camgitu…

Realitinya klau aku bersama Anuar Zain sekalipun, bukan nama itu yang aku mahu…

Siapa Anuar Zain yang aku inginkan…?

Diri dia…

Hati dia…

Kasih dia…

Sayang dia…

Namun begitu, secara realitinya adakah Anuar Zain yang aku mahukan?

Ngeeee....

Bukan kut...

Kerana...

Selama ini...

Yang aku benar-benar mahu adalah dia yang berupaya membuat aku berfikir...

Berfikir ke arah perkara yang baik...

Positif...

Meyakinkan aku bahawa dia ada di situ tiap kali aku perlukan...

Yang sentiasa membuatkan hati ini teguh kepadanya dan Dia...

Yang menyayangi aku seadanya...

Yang punya iman...

Dan yang kenal siapa dirinya...

Sebaik-baik lelaki yang aku perlukan hanyalah dia yang kenal dirinya...

Kenal Penciptanya...

Kenal dunianya...

Dan yang paling penting...

Dia mampu membawa aku mengikuti jalan yang lurus...

Itu sudah memadai...

No comments:

Post a Comment