..................

trying 2bsimsucb4

Tuesday, March 1, 2011

Jangkaan

Bak kata seseorang yang bermakna dalam hidup aku...
"awak memang dah jangka semua ni akan berlaku, kan? cuma awak tak sangka ia sesukar ini bila berdepan dengan realitinya..." lebih kurang cam ginila kamu kata...

semakin lama aku rasa semakin berat... melihat dia membesar... bijak, petah, sihat, comey (macam ibu dia), nakal dan manja... selalu buat aku tersentuh walapun hanya dengan ayat "Aqil sayang ibu..." ... dan aku harap sangat dia tahu dan akan ingat selalu, aku saaaaaayaaaannnngggg dia dengan seluruh jiwa dan kehidupanku...! tapi luarannya keadaanku sering disalaherti... besar sangatkah kasih sayangku hingga berlagak seperti mementingkan diri sendiri hingga sanggup menjauhkan buah hati pengarang jantung ku itu dari ayahnya?

maafkan ibu, sayang... harap dia mengerti... dan boleh cuba untuk memahami...

hmmmmm......macam bom jangka....

No comments:

Post a Comment