..................

trying 2bsimsucb4

Wednesday, September 8, 2010

hari ini...080910...

ia berlaku lagi, untuk yang ke sekelian kali...
29 Ramadhan 1430H, 8 September 2010

"plannya-jgn kol/sms/mms/vc/emel/chat/fb/apa saja. sampai 19hb.jk lps 19 tu awk rs ok xyah ada kte, mknanya stop had tu je.bla awk xkontek kite, kte fhm2 je apa yg awk dh dcide... stuju?"

entah apa yang ada dalam kepala aku...
sebuah e-mel telah ku kirim, namun telah aku padam sebelum sempat kamu baca...
aku fikir, tak perlulah buat begini kerana aku sangat sayangkan kamu...
pun begitu, aku kirim juga sms menyatakan cadangan yang sama...
sebak pula bila kamu "setuju"...

mahu menangis lagi?
kali ini aku masih gagah...
di saat ini aku masih berupaya mengawal perasaanku...
aku harap sangat aku mampu...
kerana fikirku, ini adalah demi kebaikan kamu juga...
kerana aku sayang kamu...
dan...
aku sayang kamu selamanya...


aku akan mula mengira...
detik itu akan aku tunggu...
sekiranya tiada...
yang dinanti tak kunjung tiba...
biarlah...
tidak mengapa...
kamu lebih berhak dengan kehidupan yang kamu ada sekarang...
aku doakan yang terbaek buat kamu...
hanya yang terbaek...


-salam aidilfitri-

No comments:

Post a Comment