..................

trying 2bsimsucb4

Monday, December 14, 2009

Aku...??




Aku ingin keluar...
Ingin menunjukkan siapa aku sebenarnya...
Aku ingin menyerlah...
Membuktikan apa yang aku ada untuk dia...
Aku ingin dia tahu kewujudanku...
Bahawa aku sama seperti dia yang ada di dalam itu...
Aku ingin semua sedar kehadiranku...
Ada aku kerana dia dan bersama dia...
Siapa aku?
Aku yang ada dalam hati ini...
Aku yang dikenali sebagai perasaan...
Lebih mesra dipanggil Sayang...
Tapi...
Mustahil aku berupaya menembusi tembok itu...
Aku tak mampu...
Aku tak mungkin berjaya...
Lalu...
Aku akan diam di sini...
Sesenyap yang boleh...
Biarpun keinginan melonjak2...
Dan kemahuan meluap2...
Aku akan terus berkunci di sini...
Hingga tak siapa sedar adanya aku di sini...
Di dalam hati... 
Jangan ada yang membukanya,
Kerana aku tak mahu keluar...
Aku takut?
Sangat takut!
Semua itu sungguh menakutkan!

1 comment: