..................

trying 2bsimsucb4

Sunday, April 30, 2017

Berubah

Nasib tidak akan berubah jika kita tak mengubahnya...
Kita tak kan dapat mengubah Orang lain untuk jadi seperti yang kita mahu, jadi ubah lah diri sendiri untuk dapat kan apa yang kita mahu...

Aku punya segalanya... Berlimpah kurnia dan anugerah dari Yang Esa.
Tak terhitung, tak terduga...
Tiap saat nak dihitung tidak terbilang dek detik putaran waktu...
Apa lagi yang aku perlu?
Tiada apa, cuma kehendak perasaan yang bercampur baur ingin dipenuhi...
Namun, jika ini sahaja santapan jiwaku...
Cukuplah...
Sememangnya ini sudah memadai buatku.
Kiranya ada lebihan di waktu ke depan, ku sambut menadah seluas depa...
Setiap hela nafas yang mengharapkan aku ini, aku baktikan sepenuh raga...
Akan aku pertahan hingga hujung nyawa...
Menyayangi, mengasihi, mendidik dan memimpin selagi ada dayaku...
Tiada apa lagi yang aku mahu selain dari Kamu, cahaya untuk aku harung alam kemudian.
Terangilah, gemerlap kan lah... Moga sinar kasih kalian sentiasa ada untuk ibu.

No comments:

Post a Comment