..................

trying 2bsimsucb4

Monday, December 17, 2012

Nikmat

Pengalaman melahirkan anak secara normal tidak mungkin akan aku lupakan... Perghhhh... Sakit siot!!!!!! Namun aku bersyukur diberi peluang merasainya dan ternyata di sebalik setiap kesusahan dan kesakitan itu ada hikmahnya.
Nikmat yang akan diberi kepada ibu yang melahirkan anak ialah dosa dibersihkan bagai bayi yang baru lahir... Itu adalah nikmat yang paling hebat dari Allah dan aku bersyukur.
Begitu juga dengan nikmat yang sedang aku rasai kini...
Membuatkan aku rasa bersyukur dapat bersama kamu. Layanan dan perhatian yang kamu beri sangat amat aku hargai dan selepas semua kesakitan ini, ada kamu yang membuatkan aku senyum, bersyukur dan bahagia!
Semoga kasih sayang ini kekal dan bertambah mekar hingga ke syurga... Aamiiiinn...
Seperti yang dijanjikan... Setiap anak yang dilahirkan akan ada bahagian untuknya.
Nyatanya rezeki Asfa Nadha murah dan makin hari makin bertambah,insyaAllah.
Semoga rahmat Allah sentiasa bersama kami...
Tiada apa lagi yang aku harapkan selain dari keberkatan rezeki dan nikmat yang berpanjangan dari Maha Pencipta buat kami.
Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment