..................

trying 2bsimsucb4

Monday, December 27, 2010

disember2010...

Disember 2010 adalah sangat menyebokkan...
hujung minggu ni aku habeskan bersama aqil...
dan berfikir...
dan merenung sekejap ke belakang...
dan aku terperasan....
bulan ini aku sangat sibuk...rupanya...
sibuk dengan hal-hal yang tak lansung aku rancang sebelum ini...
Anugerah Inovasi - SMANRE, konvensyen 5S-dikir, malam apresiasi- zapin, perhimpunan bulanan - pelancaran aplikasi, outstation - johor, balik kampung - perak, sekolah baru aqil - CIC dan Bowling NRE...
aku buat semua tu dalam bulan ni?
patutla aku terasa macam kekurangan tenaga dan sekaligus menimbulkan kekurangan motivasi untuk berfikir...
aku buat ikut dan jer ni ha...
seb baek penang menyelamatkan aku...
memberi aku ruang untuk diri sendiri...
membuatkan masa terhenti seketika dan membiarkan aku menikmati setiap saat yang berlalu untuk diriku...
dan aku di sebalik aku...
gosh...how i need that a long time ago....finally...
dan tika ini...
aku sedang tune balik keadaan yang aku rasa telah terlepas dari pemantauanku...
aku tak mahu mulakan hari esok dengan kekeliruan...
aku mahu semuanya berada di jangkauanku...
biar mudah aku kendalikan diri ini...
senang untukku menyulam semua perkara menjadi satu...
dan tumpuanku tidak lari terlalu jauh...
maka tidaklah aku terkejar-kejar selarikan diri dengan situasi...

i'm on my own...
n the funny part is...i own nothing...hahaha...

2 comments:

  1. nope, actually, u still have me as ur gud-looking and well mannered younger brother.. N i'll be there for u... :-)

    ReplyDelete
  2. uitss...gud looking? well mannered? u gotta b kidding me, kiddo!

    ReplyDelete