..................

trying 2bsimsucb4

Monday, September 13, 2010

Rindu Aqil

Rindunya pada Aqil!
Saat ini aku bersendirian dan seperti biasa sedang mengenang nasib diri yang aku pilih.
Perit sungguh! Habes lemah akal fikiran dan jasadku..
Tiada apa untuk dikesali,cuma aku terfikir sampai bila keadaan ini akan terus mengiringiku?
Apa yang perlu aku lakukan?
Jalan mana pula harus aku ambil?
Dan corak apa patut aku lakarkan nanti?
Pengganti?
Wow! Cadangan yang sentiasa terngiang2 kt telinga,ditapis dan masih ditepis agar tidak masuk menyentuh hati.
Tak mahu?
Entahlah..
Serik lagi kot?
Aku masih penat tiap kali teringat memori kisah luka.
Belum ada kekuatan dan kepercayaan untuk masuk gelanggang memperjudikan nasib,menyerah diri untuk diperkotakkatikkan oleh spesis homosapien yang berjenama suami..
Sebab jenama suami memang banyak,cuma nak cari originel dah kehabisan stok. Yang ada ni pun banyak keluaran rejek shop. Tak pun bundle.. Yang elok banyak yang orang punya.
Bak kata Anuar Zain 'All the goods has taken'..
Tinggal Anuar Zain je ni ha.. Bilala akan tercapai impian ni! Oh,abang Nuar..
Tapi,klau dapat Kamu yang dok kat kampung,ada tanah sendiri,ada kolam ikan,ada reban ayam,kebun sayur kat tepi umah,buat keje kampung,tak tua sangat dari aku,ensom sket pun takpe,baek,sopan,bertanggungjawab,gi surau bila masuk waktu,dan rajin..kompom aku on jer..ngeee..
Tapi perlu dipastikan, Kamu kena sayang Aqil macam Kamu sayang aku..
Entahla..
Apapun entry aku kali ini,aku sebenarnya nak bagitau..
Ibu rindu Aqil sangat2!

No comments:

Post a Comment