..................

trying 2bsimsucb4

Sunday, June 13, 2010

kenapa...tak percaya???

aku dengan perasaan...
aku tak tahulah smpai bila aku akan begini...
dan tiap kali aku terasa ingin mula mempercayai ia seolah-olah terpadam lagi...

aku tahu tak adil untuk menyamakan sesiapa dengan sesiapa,
cuma aku mungkin masih serik...
takut dengan perasaan sendiri...
aku dipsycho oleh diri sendiri...
tapi di sebalik semua perasaan ini,
aku rasa tak salah jika aku agak berlebihan menjaga perasaan sendiri...
kerana akan tiba masa...
walaupun aku di sisi dia yang mengaku amat menyayangiku tetap melukai perasaan ini,
tanpa dia sedari...lumrah alam...
dan aku harap aku dah semakin kuat dan bersedia kiranya tiba saat itu nanti...


hingga kini, hanya KAMU yang sangat dekat di hatiku...
cuma KAMU...  

No comments:

Post a Comment