..................

trying 2bsimsucb4

Monday, September 2, 2013

Buhsan

Ada banyak perkara yang sedang mengambil tempat dalam hidup aku...
Perkara baru... Perkara lama... Perkara sama tapi tak serupa...
Kian hari kian penuh...
Makin lama makin sesak...
Membuatkan aku rasa rimas, menyampah, meluat, marah, sedih, benci dan sakit!
Hal-hal yang dahulunya merupakan sempadan sebelum kebencian kini menjadi rutin dan menyesakkan fikiran.
So damn annoying!
Aku tak tahu kenapa aku tergamak menjejakkan kaki ke ruang ini?
Semuanya tampak baru tapi apa yang aku rasa semakin lama semakin sama dan melemahkan semangat aku untuk meneruskannya...
Stress!!!
Apa yang ada untuk aku di sini?
Apa yang akan aku hadap lagi selepas ini?
Apa yang bakal aku raih kemudian nnt?
Sesungguhnya aku mahu berhenti dan bermula semula...
Kali ini biar aku dengan hidup aku dan mereka dengan hidup mereka!

No comments:

Post a Comment