..................

trying 2bsimsucb4

Friday, August 31, 2012

Bertukar

Akhirnya hajat nak bertukar tercapai jua walaupun hanya bertukar bahagian...ini pun dah kira bagus, buat masa ni laaaa...
Semalam hari aku lapor diri dan hari terakhir di m.a.c.g.d.i.
Perkenalan pertama dengan SUB baru agak warm... Mungkin cara dia begitu, tak seperti bos besar yang sebelum ni...
Namun, apa yang boley aku jangka ialah menjangkakan yang tak terjangka.
Mendengar cerita orang ni bukanlah perkara yang boley diamalkan, aku lebih suka rasai sendiri. Mungkin situasi mereka berbeza dan aku dalam situasi yang berbeza... Kadang walaupun sama tapi pasti tak serupa. Pucuk pangkal datang dari aku sendiri. Kalau awal lagi aku dah psycho diri sendiri, buat keje macam harem, apa jer yang aku boley dapat kan?
Yang penting sekarang, aku kena positif. Biarlah apa yang orang kata dan apa yang telah berlaku... Aku amik sebagai sempadan dan peringatan.
Satu ayat yang buat aku terusik dengan bos besar baru aku ni ialah...
" kalau kita tak boley menyenangkan orang, janganlah menyusahkan."
Aku dah pernah tulis pasal ni sebelum ni...
Hahaha...irony...
Ada beberapa perkara aku nak kena fikir dan hadap dalam masa terdekat ni...tapi bab kerja aku masih lagi positif ;)
BBASHAAA!!!!

No comments:

Post a Comment