..................

trying 2bsimsucb4

Thursday, April 19, 2012

Adanya kamu...


Bila ada kamu, aku yakin...
Bila ada kamu, aku gembira...
Bila ada kamu, aku bahagia...
Pun begitu...
Ada juga kamu buat aku sedih...
Ada juga kamu buat aku bimbang...
Ada juga kamu buat aku resah dan gelisah...
Walaupun ada mereka yang menyayangi aku...
Walaupun ada mereka yang menyukai aku...
Walaupun ada mereka yang mendampingi aku...
 Kamu...
Adalah segala-galanya bagi aku...
Bila ada mereka yang menyakiti aku, aku tahu kamu ada...
Bila ada mereka yang membenci aku, aku tahu kamu ada...
Bila ada mereka yang menjauhi aku, aku tahu kau ada...
Lalu...
Dengan semangat yang kamu titipkan buat aku...
Dengan doa dan harapan yang kamu panjatkan buat aku...
Dengan kegembiraan dan kedukaan yang kamu kongsi bersama aku...
Aku mampu berdiri...
Aku mampu tersenyum...
Aku mampu berasa tenang...
Aku mampu berasa bahagia...
Sememangnya aku bersyukur dengan adanya kamu!
Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment