..................

trying 2bsimsucb4

Saturday, April 2, 2011

Sabtu...

pagi ini temujanji dengan Dr di KPMC...hanya aku dan Aqil...
alhamdulillah Aqil dah 80% pulih...tapi masih ada ubat yang perlu diambil selama sebulan...mahal pulak tuh!!
moga-moga Aqil semakin pulih dan sihat sepenuhnya...



kata Dr, dia bagi masa sehingga Rabu...kalau Aqil masih batuk, aku perlu bawa Aqil datang semula...
aku mula terfikirkan alternatif lain...mungkin akan cuba...insyaAllah...

ternyata sabtu ni tak sekritikal sabtu lalu...aku masih belum dapat melupakan insiden itu...
pucat tanpa darah...wow...fuhhhhh...

namun apa yang boleh aku harapkan ialah semoga semuanya berakhir seperti yang dirancang..
kerana jika ia semakin berlarutan dan semakin parah...
aku pasti tidak akan teragak-agak untuk bertindak mengikut perasaanku yang sememangnya tak pernah berubah!!

seminggu yang berlalu, aku habiskan dengan berfikir dan bertindak...
ke mana aku selepas ini...
aku semakin hilang motivasi untuk ke pejabat...
berdepan dengan kerja yang sememangnya aku tidak suka dan tidak pernah suka....!
permohonan telah dibuat...dan harapan aku sekarang ialah...
AKU HARAP SANGAT BOLEH KELUAR DARI SINI!!!!
pun begitu, tidak bermakna semua akan indah akhirnya...
tapi apa salahnya berusaha dan berharap kan?


aku selalu terfikir dan tertanya-tanya...
kenapa bukan dia?
kenapa jika sebegitu tindakannya...perasaannya...
kenapa mereka katakan tidak?

biarlah...
apa yang dah berlaku...berlakulah...
aku akan teruskan...
demi pengharapan yang terbaek untuknya...
namun...aku amat berharap...
tika nanti tiada apa-apa lagi untuknya...
tiada sesiapa untuknya...
biar aku saja yang ada...
akan sentiasa ada untuknya...
sentiasa di sisinya...
hanya aku saja...

terlayan senti ngan lagu Merindunya-Pinka Mambo...sedey sangat!

katakan kepadaku
haruskah jalan ini kulalui
tak bisakah waktu ku putar kembali
saat kita masih bersama
jelaskan kepadaku
mengapa takdir ini yang terjadi
saat ku mengerti artinya mencinta
secepat surga menginginkannya
tuhan kembalikan dia padaku
karna ku tak sanggup
berada jauh darinya
kirimkan malaikat cinta untuknya
sampaikan pesan dariku
yang slalu merindunya...

No comments:

Post a Comment