..................

trying 2bsimsucb4

Tuesday, April 6, 2010

telefon...

apa akan terjadi jika diri ini menyepi?
adakah kamu akan terasa ketiadaan aku?
bagaimana keadaanku pabila menutup ruang untuk kamu nanti?
mengapa ini yang aku terfikir untuk lakukan di kala aku sangat memerlukan kamu?

aku sedar betapa pentingnya kehadiran kamu di setiap hariku...
kamu tahu aku akan ada di sini menantikan kamu...
sedangkan aku,
tak pasti sama ada kamu akan sentiasa menantikan aku di situ...
kamu selalu bermain dengan perasaanku...
kerana kamu seolah yakin aku akan tetap bersama kamu...

aku harap kamu sedar....
aku bukan tembok batu yang kukuh,
tegap berdiri bersama waktu yang panjang...
walhal tembok itu juga bakal retak dilanda luluhawa...
dan akhirnya rebah menyembah bumi....
bersama penantian yang menyeksakan...
walaupun hanya menanti panggilan dari kamu....

No comments:

Post a Comment